Tuesday, August 28, 2007

Back in the days

On Monday I try
Tuesday I cry
Wednesday I fight
Thursday I hide
Friday I kiss
Saturday I hug
But on Sunday (Sunday) I'll give up

HAHA igår innan jag somnade, låg jag och tänkte på old times och mina dagar som fjortis. Och då helt plötsligt slog det mig att jag och Cathy en gång i tiden ville bilda en grupp och sjunga våra egna texter. Vi gick verkligen in för det!
Japp, texten ovan är skriven av ingen mindre än Cathy. Måste säga att den är väldigt djup för att komma från en tolvåring! Ojoj, sen skrev vi någon låt om en rollercoaster och någon låt innehöll ett rappande parti. Nostalgi på hög nivå!

1 comment:

Anonymous said...

Jag o Sofia gjorde också massa egna låtar. "you cannot be my only love (ooonlyy love) I try to find your eyes - BUT YOU GO AWAY" haha. vi var dock ännu yngre så jag kan meddela att vi även producerade hits med titlarna "Fiskarna i vattnet", "Liten kondor" och "Granen gungar i skogen (och själv sitter jag på krogen)"