Tuesday, August 28, 2007

My heart has gone missing

Igår tog jag mig ett pass på banken, innan jag strosade runt i affärerna på götgatsbacken - för att där fördriva tiden innan jag skulle träffa grabbarna och Steph för att lira lite bowling. Höll inte riktigt samma klass som killarna, men jag och Steph hade vår egna lilla tävling. Och tro det eller ej så kom jag inte sist.
Efter den tuffa matchen skrek magen efter mat, så jag, Edwinowish och Eric gick och åt en fräsch kycklingsallad.
När vi kände oss mätta och belåtna gick vi runt i lite affärer (det är inte bara jag som har ett grovt shoppingbegär). Jag fann ett par sneakers och en simpel klänning som måste införskaffas snarast! Jag blir ledsen om inte jag har dom i mina ägor. Vår lilla get together avslutades med en varsin chailatte på Wayne's.

På kvällen hjulade jag över till Janne (som btw är ett steg närmare sitt körkort!). Vi hyrde film och lekte med barbarpappa.
Jag kan inte riktigt förstå att du åker snart.


(Rubriken: Vissa känslor må ha förändrats, men känslokall? Nej.)

3 comments:

Natalie said...

chai latte pa waynes?! hur kan du, jag kanner mig bedragen.

haha, fan jag skulle kunna doda for en chai latte. Tack och lov oppnar starbucks har snart!

Anonymous said...

förlåt natalie!

fast att du tar upp att du snart får ett starbucks känner jag är en slap in the face! fy vad orättvist.

Anonymous said...

Det var en trevlig dag, längtar tillbaka till ledigheten minsann. Känner mig instängd på frescati...