Saturday, August 25, 2007

Shopaholic part II

Jag och mor min åkte tidigt in till stan för att försöka slippa den kaos som uppstår precis efter löning, men lyckades vi? Nej.
Något som konstaterades när vi stiger in på Urban Outfitters är att shoppingsuget inte har lämnat mig än och självklart hade jag och mor med oss en varsin kasse ut när vi lämnade himmelriket. Jag anser att när man väl har börjat mata shoppingmonstret så är det ju bara att fortsätta! Ett par asheta Reeboks, ett par lack-heels och en skrivare investerades. Hmm, alltså skrivaren införskaffades eftersom att "någon" råkade tappa den förra i golvet.. och denne kände att det inte var mer än rätt att ge familjen en ny. Hehe.

Ikväll är det Shrek 2 som gäller med Alex, sen beger vi oss säkert ut för att möta upp resterande pojkar. Party all night long.

No comments: