Saturday, August 4, 2007

In desperate need of a massage

"Hej Melanie, du ska vara ballongflicka idag"
"Jaha okej va kul!"
"Jo men det regnar ju, så du ska sälja ponchos istället. En ponchoflicka."
"Ehm ok..."

Några minuter senare... när jag hämtar mina prylar.
"Ja men det här ska bli kul, bara jag inte behöver ha en poncho på mig."
"Klart du ska ha en fin grönalunds poncho på dig!"
"Nej men du skämtar ju..?"

Nej det var inget skämt. Och ja, jag hade en förbaskad poncho på mig... samtidigt som jag bar på en groteskt tung låda på magen, samt(!) en freaking magväska! Jag skäms och mina axlar dödar mig.
Efter min rast bytte jag dock med Sebbe och blev en riktig ballongflicka! Wohoo jarå I know how to work my baloons. Tyvärr fick jag dock hoppa in i hjul4 de sista timmarna och där fick jag se Martin Stenmarck in action, vilket gjorde min mor väldigt avundsjuk haha!

1 comment:

Anonymous said...

Men det var väl bra..! Hade du inte haft ponchon hade du ju fått regn på dig melanie lilla