Friday, August 31, 2007

Nattliga samtal

Igår tog jag och Em ett pass i stan, och hör och häpna - jag lyckades hålla mig från att köpa något! (jag fann dock mkt som måste inhandlas).
Lagom till att vi höll på att dö av hunger, ringde E.D och Janne och det slutade med att vi alla möttes upp och vräkte i oss Libanesiskt. Efter det åkte vi in till söder och besökte American Apparel. De som jobbar där måste tro att jag är besatt, för jag råkar komma dit varje dag. Men de har så sköna basplagg att jag inte kan hålla mig borta.

På kvällen var vi alla hos E.D och spelade bordspel, som jag förövrigt tycker är underskattat. Med andra ord och Rappakalja är ju bara för roligt! En mysig kväll med flickorna.

När jag kom hem piskade jag mig in på datorn, för att se om Nate var online. Och det var hon! Vi snackade via Skype och ungen langade på sin webcam. Det var så kul att se henne (fråga: är det bara jag, men känns det inte lite dirty om jag också langar på min webcam under nästa samtal?) och eftersom att tekniken just nu är min bästa vän, så kanske inte de här 4åren blir så jobbiga...

No comments: