Wednesday, August 1, 2007

I try to stay awake and remember my name

Igår efter jobbet var jag nära att få stryk i "Everybody's changing" och "Somebody told me" men ack vilken comeback jag gjorde på slutet av låtarna. Bättre lycka nästa gång Eric! (vi vet båda att det inte kommer ske haha) Två lagade glödlampor och perfekta popcorn senare, var det dags för vännerna att gå hem.

Idag var en sådan här morgon då jag verkligen ville fortsätta sova när min vidriga väckningssignal började skrika, men nejdå! jag gick upp likt en i "the grudge" och började göra mig iordning. Nu över en timme senare har jag bl.a duschat, fått på mig kläder, lagat mat till min härliga matlåda och diskat den största disken i historien. Stolt? Eh ja.

1 comment:

Anonymous said...

Äsch, jag kommer nässta gång, vänta bara ;) Erase and rewind med cardigans vinner du inte på :P
Tack för en trevlig kväll förresten.