Saturday, September 1, 2007

New Slang

Igår gick jag runt på söders affärer med Moa (- long time no see!). Ungen var på jakt efter en jacka, och höstkläder. Sådana saker som även jag måste inhandla, men som inte min ekonomi tillåter just nu. Ont i hjärtat.
Jag köpte iallafall hårfärg. Det är verkligen dags att förnya nu, känner jag. Det blir dock inte lika mörkt som jag brukar ha. Och så köpte jag ett nagellack. Haha.

Fick ett samtal från Melanie. Och rätt som det var hade vi en biodejt till kvällen. Men innan jag skulle träffa henne, tog jag det på löpet hem till Janne, där även Sofie befann sig. Vi lagade och vräkte i oss mat. Jag har aldrig varit så mätt i hela mitt liv. Hade seriöst svårt att gå.

Dejten med Melanie var mysig. Filmen likaså (Underbar och älskad av alla). Jag är inte så stort fan av Svenska filmer (med undantag från typ Sunes sommar och Yrrol), men den här höll måttet.

Precis när jag hade entrat mitt hem, ringde telefonen. Kvällen/natten slutade med en trevlig fika på cafe 60 med Edwin.

Idag ska jag träffa Becca son har kommit hem från Jönköping. Wohoo! Utgång? Antagligen.
Idag är det den 1 september. Vilket betyder att hösten nu är kommen (fyfan!) och att Victor fyller år. Grattis!

1 comment:

Pedrito said...

Haha...det blir shoppande varje dag för dig :P
Så du har inhandlat hårfärgen nu, blev det kastanj tillslut?