Saturday, September 22, 2007

2 år, 8 månader och 16 dagar

Träffade Mellie en snabbis på g-backen idag och hjälpte henne att välja kvällens outfit. She's gonna look real good!
Ikväll kom Cathy över och vi bestämde oss snabbt för att gå och sätta oss någonstans och dricka lite vin. Planen ändrades efter en promenad på söders gator, så det slutade med myspys och filmkväll hos mig istället.

Imorgon är första dagen på mitt nya liv. Värsta dramatiskt, men det är verkligen dags för mig att ta tag i mitt liv och vanor. Så, imorgon ska jag och Cathy upp med tuppen och jogga - tro det eller ej!
Sedan ska jag även göra något som går helt emot mina principer, men jag måste... jag är desperat efter ett jobb. Jag ska ställa mig redo på malmskillnadsgatan. Nej okej, men det känns nästan som det iallafall.

Sen finns det något som jag har burit på i två dagar. Något som jag helt enkelt har skämts för mycket för att berätta... I onsdags - efter Baba - åt jag en fiskburgare. Jag har aldrig varit så hungrig i hela mitt liv och Prim har ju ändå redan brytit pakten, så... Usch.
Det här betyder dock inte att det kommer ske igen! Iallafall inte ofta! Så det så. Få inga idéer nu!

3 comments:

Anonymous said...

wo wo wo!

vad e det jag hor mellie?! Jogga later hett! nooot. haha

amen fan. fiskburgare av allt ocksa!!

Anonymous said...

Wow, önska att jag kunde ta eget intiativ och börja jogga eller något. Upptäckte under gårdagen hur pass kass min kondition har blivit sen jag slutat gymnasiet. Orka knappt springa uppför en sketen rulltrappa :S

Efter fiskburgare kommer cheeseburgare, mums men då blir det till att jobba mycket efteråt :P

Pedrito said...

oj, härligt att du tar tag i det. Perfa! Har tännkte länge på att ta tag i joggandet....men det har förskjutits hela tiden... :P