Monday, September 10, 2007

What the?

Okej, ångestkänslorna har börjat krypa under mitt skin. Jag måste verkligen ta och skaffa mig ett jobb...NU! Jag sitter inne på ams varje dag - har langat iväg några CV:n, men inte riktigt begett mig ut på jakt. Idag hände det. Jag tog mitt pick och pack och började gå från affär till affär. Nästa steg är ett besök på arbetsförmedlingen. Någon måste ju vilja anställa mig... Hur svårt kan det vara?

Över till ett helt annat ämne. Jag har nu ikväll skådat den sämsta filmen som gjorts - Parfymen. Vad i helvete gick snett? Låt mig ge en kort summering: En kille som är besatt av dofter. Mördar massa tjejer för att få till den ultimata doften. Filmen innehåller bl.a en massorgie (jag dog av skratt!) på marknaden som inkluderade en präst och kannibalism. Japp, grabben blir uppäten i slutet.
Mycket skrämmande. Jag lyckades hålla mig vaken, men Janne slocknade direkt (inte för att det är ovanligt, men men...).

3 comments:

Anonymous said...

fy fan.. Ni maste ju ha hort pa titeln att nat var snett. pyttsan.

Pedrito said...

hehe, sa den var inte nagon hit! Man kan hitta ibland riktigt usla filmer da man undrar hur de kom pa manuset :P

Anonymous said...

Boken är bättre..