Sunday, September 30, 2007

Werewolf

Det har hänt rätt mycket de senaste dagarna.
I onsdags kirrade jag och Hanna Cocorosie-biljetterna(!), jag och Juthan kollade runt i affärer och kvällen blev inte riktigt som förväntat - Men mycket trevlig ändå med Juthan och killarna!

I torsdags sprang jag och Erik runt på stan. Det slutade med ett par skor var och en het sandwich, som fyllde magen till max.

Gårdagen spenderades även på stan, fast denna gång med Edwin. Vi sprang från affärer till affär och letade efter de perfekta skorna och den snyggaste tröjan, men lyckades inte finna något åt grabben. Synd. Vi fick trösta oss med en piskande måltid från kungshallarna.
Jag som hade varit på stan ett tag innan vi möttes upp, kom dock hem med ett par nya heels (otippat köp) och en klänning - så mitt humör var och är fortfarande på topp.
På morgonen väcktes jag av ett telefonsamtal, som resulterade i en arbetsintervju. Grejen är dock att jag inte riktigt vet hur det gick.. Jag kan inte påstå att det gick dåligt, men inte bra heller. Vi får helt enkelt se.

På kvällen var jag på idol med Carro. Det var en intressant upplevelse! Efter det blev jag hämtad av Eric och Edwin med bil. Vi chillade hos Edwino, drack te och kollade på olika klipp. Myspys och skratt på hög nivå!

Idag har jag och Alex kollade på Scary Movie 4. Alltså, den håller ju verkligen inte samma klass som tvåan - som enligt mig är ett mästerverk! men vissa scener dog jag av. På kvällen drog vi in till grönan en sista gång och festade loss.

Nu väntar en lång sömn. Godnatt.

(rubrik: Cocorosie - Werewolf)

3 comments:

Anonymous said...

Hur är det med blåmärkerna? I'm the champion i armbrytning hehe ;)
Tack för en trevlig kväll, var jättekul minsann :)

Anonymous said...

mm, de va trevligt igår, men jag oroar mig för dem där bilderna, shit asså:P

Anonymous said...

Vad är det första jag hör när jag kommer hem och visar upp mina vilda skor? "Du har ju sånna redan, du gör sånna onödiga köp ibland..." Eeh, nej, hade jag några sånna hade jag väll inte köpt dom igen liksom! Ibland tiltar man på min kära mor.. :p