Thursday, September 13, 2007

What we once had

Gårdagen började med att jag och Cathy tog en promenad till Arbetsförmedlingen, där vi samtalade med en gullig liten man. Efter det kollade vi lite affärer i G.backen. Alla har någonting de måsta göra när dom känner sig deppade... jag måste shoppa när jag är ledsen och eftersom att min ekonomi är lika med noll, så gjorde mitt hjärta bara mer ont.

Eftersom att Al flyttar till Nya Zeeland på lördag, då var det en självklarhet att jag skulle följa med henne ut på hennes sista svenska barrunda på ett tag. Jag, Al och Cissi (long time no see!) gick och satte oss på mysiga Babylon. Efter ett tag joinade Sara vårt sällskap (long time no see även där!). Eftersom att The Perishers spelade på Pet Sounds, gick vi dit och kollade in sista delen av spelningen. Mys. Efteråt gick vi några meter ner för gatan och in på Snottis, där jag bara stannade ett tag... Sen var det dags för mig att krama flickorna adjö.

Jag tog min hatt och gick till M.torget, där jag träffade Morganovish, Edwino, Kai, Trotte och Cathy of course. Vi hade en galet kul kväll på Babasonic. Heta drinkar, het musik och hett sällskap.

Kvällen var på topp! och den förgylldes ytterligare när jag fick ett sms från min älskade Em.

(rubrik: The Perishers)

1 comment:

Anonymous said...

Det var så himla trevligt att du följde med ut gumman! Vi ses imorgon!