Wednesday, September 19, 2007

You are my sweetest downfall

Idag tog jag igen lite sömn och sov länge. Så länge att mor min - om hon hade varit hemma - hade slitit upp mig ur sängen, men istället ringde hon tills jag var tvungen att kräla ur sängen och svara.

Under dagen städade jag en av mina två groteskt stökiga hyllor. Jag skämtar inte att jag skäms att ta hem folk, men ändå orkar jag inte göra något åt saken - tills idag!
Belöningen blev ett långt varmt bad med en touch av musik från min älskade laptop, som jag smidigt tog med mig in till badrummet. Regina Spektor i all ära!

Ikväll har jag och Sara pressat fram gravidmagarna. Vi har vräkt i oss pinsamma mängder av godsaker och kollat på "Illusionisten", som var riktigt bra! Edward Norton är grym. Allt jag har att säga är: "American History X".
Oavsett om det har gått lång tid sedan vi sågs, så känns det alltid som igår. Du och jag Sara. Du och jag.

(rubrik: Regina Spektor - Samson)

1 comment:

Anonymous said...

ah regina. kommer inte over att du har sett henne!!

saknar var musikorgier, presch. <3