Tuesday, September 18, 2007

En sådan dag som bara är...

Ställde klockan på 07.30 imorse, eftersom att jag skulle på ännu ett möte på arbetsförmedlingen (som nu börjar bli mitt andra hem). Jag har inte gått upp så tidigt på jag vet inte hur länge...? Det var iaf galet jobbigt! Jag kände mig som en klubbad säl och satt med överdrivet uppspärrade ögon under mötet, för att inte somna. Nickade till några gånger, men höll mig iaf relativt vaken.

När jag kom hem finslipade jag mitt CV och personliga brev och langade det till olika jobb, sen när jag kände mig nöjd tog jag en liten nap. Alltså självförtroendet når verkligen rock bottom när man aldrig får ett jobb... Det är inte ens kul längre.
Jag skulle glatt skura t-centralens toaletter om jag hade chansen... ehm.. nästan. Inte.

Nu ikväll har jag fikat med min darling Juthan, Edwin och Morganovish. Mys!
Jag är så glad att vi fann varandra igen! Den här gången släpper jag inte taget.

1 comment:

Anonymous said...

åhh, darling.
inte jag heller!