Tuesday, September 25, 2007

m&m's galna upptåg

Igår fikade jag på Deja Vu och gick på promenad till Monteliusvägen med Mellie. Tjejsnacket haglade!
Vi fick även en impuls att göra något ovanligt och spontant, vilket resulterade i att vi ikväll satt i publiken till Sing a long. Mycket speciellt, men klockrent om jag får säga det själv. Vi hade skitkul (gick verkligen in för det! jublade och klappade händer så att dom är ömma osv) och nu försöker vi båda komma på något som ska toppa det... vad ska vi hitta på härnäst? hm..

Igår hade jag även fortfarande grova smärtor i muskler jag inte visste fanns, vilket jag tränade bort! Alltså ibland förvånad jag inte bara andra, utan mig själv också.

Imorse gick jag upp klockan 05.30 (notera tiden!) efter att ha sovit 3,5 timmar. DUKA behövde hjälp med inventeringen och jag behövde hjälp med att tjäna lite cash, så det var en win win situation. Tack min älskade Rose!

3 comments:

Natalie said...

mel lika med hurtbulle 07

Anonymous said...

mel lika med göra sig redo för beachen 08

Anonymous said...

haha! snap back!