Saturday, September 15, 2007

Mel, ma belle

Jag har haft lite bloggtorka de senaste dagarna, men här kommer iaf en snabb recap över vad som har hänt:

I torsdags var jag på ett möte på arbetsförmedlingen och diskuterade "min situation" och vad vi ska göra åt saken. Efter det gick jag hem och dumpade högen med papper jag fick med mig och gick sedan raka vägen till g.backen för att träffa Mellie. Vi gick runt lite i affärer, provade glasögon och fikade på Deja Vu. Sen gick vi och satte oss på Monteliusvägen - som har blivit lite av en tradition när vi träffas. På kvällen hjulade jag över till Janne, kollade idol och chillade.

Gårdagen började med en mysig lunch på Deja Vu med Al. Åh, det var sista gången vi ses på en väldans tid. Ungen flyttar till andra sidan jordklotet idag och igår tog vi avsked. Jag lyckades hålla tårarna inne, men ack så ont jag fick i hjärtat. Jag kommer verkligen sakna dig! Men du kommer ha galet kul med din man.

Igårkväll gick jag och Cathy till ett ställe som inte är värt att nämnas vid namn. Sällskapet på var dock på topp, så kvällen blev lyckad!

Ikväll ska jag säga adjö till Janne, som jag har känt i 15 år. Det kommer göra ont. Om man ska tänka lite positivt, så kommer hon hem om 3 månader. Thank God.

Fundering: Alla dessa "sista möten" jag nu upplevt på kort tid, kan omöjligt vara bra för hälsan...?

1 comment:

Unknown said...

Hello darling! Ligger i sängen med min man nu, han sover men jag har sovit sedan klockan fyra på eftermiddagen igår så jag är inte så trött. :P Hoppas allt är bra med dig, ett mail kommer snart! Älskar dig! Puss!