Sunday, September 23, 2007

My finger tips are holding on to the cracks in our foundation

Jag har ont i Hela kroppen. Håhåjaja vad jag är otränad! Nästan lite skrämmande, med tanke på att jag har spelat basket i 6-7 år. Det var dock 3 år sedan, men ändå! Aja.

Jag och Cathy gjorde det verkligen igår - vi joggade och körde fys. Oh yes, jag är ganska stolt. Hmm hade nog varit mer stolt om det inte va så att vi gick ut på kvällen... plus minus noll. Hahah!
Men det var en trevlig kväll som började med drinkar hos Moa och slutade med vin på Baltazar.

Idag har jag som sagt ont, så det blir nog en dag fylld med sex and the city och mjukiskläder. Förhoppningsvis vill rosen göra mig sällskap? Ikväll blir det nog en fika med killarna. Mys!

Imorrn ska jag träna igen. Simning? (i dont do egentligen, men..) Joggning? Styrka? Vi får helt enkelt se.

(rubrik: Kate Nash - Foundations)

1 comment:

Anonymous said...

you go!!

alska nashen. aara!