Wednesday, September 12, 2007

Two down, Two to go

Igår umgicks jag med Em en sista gång på väldigt länge. Igår sa vi adjö.
Jag försökte vara lite stark, men nejdå det blev tårfyllt. Jag erkänner: jag är blödig.
Vi har ju vetat att du ska åka länge, men det gör inte saken lättare. Chock.

Jag är iaf grymt imponerad av ungen som gör det här alldeles själv och jag vet att det kommer gå skitbra! Om någon klarar det, så är det du! Nu blir det en liten paus i våra dagliga samtal och fikor. Nästa gång vi ses är i London. Åhh älskade London.

Något som gör flytten lite jobbigare är att när hon (om ett halvår) antagligen flyttar hem, så är jag förmodligen bosatt i Madrid... men då är det bara att packa väskorna och hälsa på! Detta gäller även alla andra.

Ord kan inte beskriva hur mycket jag kommer sakna dig. Alltid vänner!

No comments: