Friday, September 21, 2007

män är från mars, kvinnor är från venus

Gårdagen började med en tidig morgon och ännu ett möte på arbetsförmedlingen. Efteråt var jag typ död, så jag gick hem och kastade mig i sängen, för att genast bli väckt av Cathy - as always. Vi traskade runt i lite affärer och trånade efter saker som ekonomin inte tillåter oss att köpa. När det började göra för ont i hjärtat gick vi hem.

På kvällen satt jag och Mellie fastklistrade framför tv:n. Säsongspremiär av Grey's anatomy! Jag behöver inte säga så mycket mer.
Efteråt gick jag och träffade Cathy, Juthan, Nicole, Maria, Edwin, Morganovish, Eric och resterande pojkar på Babasonic. Musiken var en turn off - vilket var otippat - men sällskapet var på topp! En del bilder som togs, bör dock raderas... haha!

Idag har jag sovit ut och sprungit runt på stan med Mel to the K. Nu ikväll var vi även på bio och såg... ehm... "Kärlek på menyn".
Vi båda behövde verkligen se en feelgood movie. Därmed basta.

(rubrik: ett påstående som väcker intensiva diskussioner mellan mig och mellie)

No comments: