Thursday, September 6, 2007

"My little fish don't cry, my little fish don't cry"

Igårkväll hade Em middag. Jag vet att du inte vill kalla det en "avskedsmiddag", men vi vet båda att det var en sådan. Vännerna var samlade, det bjöds på festmåltid och stämningsfull musik. Jättetrevligt!
För mig var det dock inget avsked (förklaring till varför jag inte lade mig ner på golvet och grät hysteriskt), eftersom att vi kommer ses Många gånger innan du åker. Men igår - i och med middagen - insåg man att det snart även är dags för oss att säga, "goodbye, vi ses!". En sanning som jag tidigare har försökt att ignorera. Åh, jag kan verkligen inte förstå att du vid den här tidpunkten nästa vecka befinner dig i vårat älskade London - utan mig.

Jag fasar för nästa vecka, då även Janne åker.

(rubrik: Paolo Nutini - Autumn)

2 comments:

Anonymous said...

åh ja, det är klart vi ska!
Ja man älskar den staden, måste besöka den tillsammans nån gång! men du kommer ju o hälsar på också :)

Anonymous said...

eh haha biljetten är typ redan bokad emma ;)