Sunday, September 16, 2007

Från sorg till gapskratt

Avskedet av Anna var något utöver det vanliga. Det slutade med att jag, Hanna, Anna, hennes syster och hennes mamma stod i en ring och grät tillsammans. Drama på hög nivå!
Det känns så konstigt att vi inte kan ses och snacka varje dag. Det känns så konstigt att säga adjö till någon som funnits där i 15 år. Allt känns så jävla konstigt. Känslan är nästintill omöjlig att beskriva. Saknad...

På kvällen åkte jag hem till Mickelicious, drack drinkar och sjöng singstar. Galet kul! Sen var det dags för oss (jag, micke, danna, alicia, maria och linda) att åka in till stan. Vi försökte först komma in på Lino, men vissa av oss *host host* var för unga och av fel kön (what the?). Så vi bestämde oss för att åka till kth för att festa med alla studenter istället, men väl framme ångrade vi oss och tog en taxi till Connection. HAHA min första gay-klubb upplevelse! Very interesting! Vi shakade loss till dom stängde, sen var det dags för alla att gå åt olika håll. Hem.

1 comment:

Pedrito said...

haha, så du var påväg till min skolan o festa :P