Sunday, September 2, 2007

World hold on

Det blev traumatiskt igår när Janne skulle färga mitt hår. Ungen råkar stöta ihop sitt huvud med mitt och får därför en stor röd/lila färgklick rakt på skallen. Panik utbröts - Hon slet ur mig från badkaret och kastade sig in i duschen. Jag dog av skratt. När hon förstod att hennes hår var räddat, fortsatte hon med mitt. Men jag tror att hon fortfarande var lite uppe i varv, för jag fick nästan även ett ögonbryn färgat (två gånger!)... vilket också resulterade i panik och det var Jannes tur att dö av skratt. Min nya hårfärg är nu iallafall "ljus guldmahognybrun" och jag är nöjd.

På kvällen firade vi Victor. Jag, Becca, Eric, Sanna, Isabel och födelsedags barnet vräkte i oss kinesisk/mongolisk buffé. Gravidmagen var och förblev framme. Proppmätt.
Efter åkte vi en snabbis hem till Vic, så att han kunde lämna sin present och sedan bar det iväg till After, där Edwin mötte upp oss. Det var en väldigt trevlig kväll och jag hoppas att vännen är nöjd med dagen.

By the way, jag fick min fräsch shine igår också! Haha skryt! Men eftersom att min förra mobil hade ett eget liv, så var det inte mer än rätt.

Idag ska jag fika med Tess och diskutera Madrid. Ahh spännande!

(rubrik: NEJ JAG GILLAR ABSOLUT INTE LÅTEN! valde den av andra skäl)

1 comment:

Anonymous said...

Jo det var mycket trevligt igår. Jag gillar iofs låten ;)