Monday, December 10, 2007

I'm done waiting!

"Hej det är Anna" Jag trodde inte mina öron. Hon lät så nära. Känslan att prata med henne var något helt annat. Lycka. Samtalet kantades av gapskratt, och vi båda konstaterade att det krävs en all nighter där all fakta langas fram när hon kommer hem - nästa vecka! I cant believe it.

Nästa vecka inträffar det jag har väntat på så länge. Mina vänner kommer hem; Anna, Nate, Emma, Emma Curly, Becca, Juthan. Saknaden har varit något utöver det vanliga och nu kommer dom hem! Oh my god! Jag blir helt sprallig och redo att skrika högt och jubla. Även göra volter och hjula, fast det kan jag tyvärr inte... försöker jag så bryter jag nog mer än två händer den här gången. I mina tankar är jag dock huvudnumret i Cirque de Soleil. Jag tar emot er med öppna armar. Först ut; Nate!

No comments: