Monday, December 3, 2007

"No! Get it away from me! Give me your other hand"

Jag sov inte en blund inatt. Det gick bara inte. Jag mådde illa och var nervös.
Jag hällde i mig kaffe på jobbet vid varje tillfälle jag fick, för att hålla mig på benen. Idag var en stor dag. Och det var antagligen därför jag inte kunde sova. Jag skulle stänga själv för första gången... och det gick skitbra! Haha fett stolt (här hade en smiley passat in). Jag har även fått en egen nyckel, vilket innebär att chefen litar på mig. Wohoo! Aarå det är fult att skryta, men jag är för glad för att give a crap.

Ni vet "take my strong hand" handen i Scary Movie 2? Jag handskas (notera ordval) men sådana varje dag. Jag skämtar inte. Förlåt men it creeps me out, samtidigt som att jag nästan blir full i skratt. Scener från filmen kommer upp i huvudet. Jag biter mig i läppen, ler och säger "var det bra så?". Gapskrattet kommer inte förrän jag är hemma.

2 comments:

Anonymous said...

Vad kul att du fått förtroende :D
Hoppas det går fortsätter att gå bra med jobbet. Go girl ;)

Anonymous said...

fy fan vad skrammande med en skrynklig tass liksom, urk..