Saturday, December 1, 2007

lets talk about sex

Gårdagen spenderades med Cathy. Vi hjälpte min julgalna familj att ta fram alla julsaker (tre överfulla kartonger) från källaren, sen promenerade vi till götgatsbacken och kollade affärer. Jag kan meddela att mitt ha begär har nått en helt ny nivå! Överallt hittade jag något som skulle hänga fint på min klädstång, men nej nej... tårögd kom jag hem tomhänt.
När vi fikade på deja efter maten, konstaterade hon bestämt att mitt hår aldrig har varit slitnare (tack)... så idag bokade jag tid för klippning. Nej, men det är verkligen dags att kapa skiten. It's been a while. Ibland behöver man bara få en liten knuff för att inse allvaret haha! Sedan eskalerade samtalet som det alltid gör när det gäller oss. 13års vänskap har resluterat i att inga samtalsämnen är too much eller pinsamma. Annat kanske de som råkar höra våra samtal tycker.

Senare på kvällen fikade jag återigen, fast med Edwin och Eric. Otippat kom även våra samtal in på intressanta ämnen. Haha!

När jag kom hem och öppnade dörren hade lägenheten förvandlats till tomtensverkstad. Mor och syster är så söta! Mitt rum förblir dock neutralt.

1 comment:

Natalie said...

kan knappt vanta med att se frippan! sakert ashett!

sjalv ska jag nog ta och kapa haret snart framover har.. min walmart hair do har ju antligen vaxt ut. phu.

16 dagar, jaara!