Wednesday, December 5, 2007

Syskonkärlek

Det finns inte en chans i helvete att det här inlägget kommer bli normalt, eftersom att Micha våldtar Milhouse och får honom att dansa dirty till pussycat dolls - samtidigt som jag får honom uppkörd i ansiktet.

Skrev tidigare att jag skulle slänga mig i sängen direkt efter jobbet. Oj vad fel jag hade. Den främsta anledningen är att jag jobbade över 3 1/2 timmar och kom hem för inte så länge sedan. Jag är överspeedad och hög på koffeinintag. Onsdagar är lika med kaos på jobbet. Lika bra att vänja sig. Snart är jag härdad.

På väg hem satt jag framför en man med gardiner som byxor, ifyllda ögonbryn och gigantiska ringar på fingrarna. Han satt och stirrade och rörde vid mina knän hela tiden, på ett "oops jag råkade komma åt dig" sätt. Grejen var dock att varje gång det hände så blinkade han åt mig. Jag höjde äcklat ögonbrynen varje gång. Sen satt han och tappade med fötterna hela vägen från centralen till mariatorget, som att han hörde en inre musik. Vissa människor alltså... Ibland finner jag inga ord.

Milhouse dans har övergått till långsamma moves och pojkbandsrörelser till en sliskig ballad. Ska strax ta igen lite sömn, men först ska jag umgås med syrran.

3 comments:

Anonymous said...

azza. vad gor ni med en Milhouse hemma?


haha, jag grat av skratt av personbeskrivingen.. vad e det for folk som ror sig ute nufortiden?

12 dagar, e det bara jag lr? jag kan nastan kanna smaken av chai anda harifran alltsa..

Anonymous said...

Finns ju ett ganska enkelt knep mot störda personer i tunnelbanan. Byt vagn helt enkelt ;)

Anonymous said...

nate: jag jobbade på ett nöjesfält hela sommaren, något var jag tvungen att ha med mig därifrån. jag tror seriöst att kylan tar fram det sjukaste sidorna hos folk, eller så är det så att alla på något vis ändå råkar drabba oss. nobody knows.
det är INTE bara du!!! shiiit

eric: nej jag flyr inte. speciellt inte när jag satt i vagnen längst bak och var där först... någon måtta ska det vara! hah