Tuesday, December 4, 2007

You can't stop my happiness

Jag vaknade 04.30 idag. Inga ord. Började jobba 06.15 till 15.00 och allt gick åt helvete. Synden straffade mig själv, efter gårdagens skryt I guess. Jag stod i kassan från att vi öppnade till jag gick därifrån. Sjukt uttråkad och degig i hjärnan. Jag hade aldrig klarat av ett jobb med bara kassatjänst. Förstår inte hur vännerna klarar av det. All cred till er! Aja.

Ikväll har jag och Cathy varit på bio. Som ett gammalt gift par satt vi med handen på hjärtat och tittade på Hairspray. Sjukt söt film! Töntig och förutsägbar. En sann feel good movie. Jag svävar fortfarande på moln.
Ett perfekt slut på en dag som började med ett helvete.

4 comments:

Anonymous said...

melanie, i told you:D woho du svävar på moln:D

Anonymous said...

Ja jag står till 85% enbart i kassan och jag har lite svårt att stå ut i längden men det finns en datorn med internet vid kassan som hjälper en att fördriva tiden lite iallafall när inget händer...

Anonymous said...

jag e galet imponerad. 4.30 ar inte att leka med. Way to go mel!

Anonymous said...

Jo, 10 timmar i kassan är inte att leka med, man blir ju galet uttråkad asså. Fast 4.30, håller helt med Nate, galet imponerad. Jag har typ inte gått upp tidigare än 10 på ett halvår, haha.