Wednesday, October 17, 2007

AAARÅÅ!

Dagen har tillbringats hemma iförd mjukiskläder och risigt hår. Musiken har ekat i lägenheten och tankarna har vandrat. Något som slog mig är att jag snart börjar jobba, så nu när jag ser slutet på all ledighet måste jag göra något spontant! London. Jag åker till my dearest i London och kommer hem lagom till min dag. Lördagen den 27e oktober.
Jag kör "ignorera ignorera" på de andra tankarna som har börjat komma tillbaka och bokstavligt flyr landet. Det enda rätta.
Jag har även börjat nå gränsen till att brista av all saknad jag känner, så en resa gör nog susen - till en av dom jag saknar mest! Em.

4 comments:

Anonymous said...

jag vill ocksa till London. Kanner att du ar otrogen mot mig :P

Anonymous said...

förlåt att du flyttade till en annan kontinent på andra sidan ett hav. jag känner mig kvarglömd

Anonymous said...

oj! nu var vi lite harda har va!

Anonymous said...

Kom kom alla mina sma kycklingar :D