Wednesday, October 17, 2007

Dagens humör

Nu under dagarna när jag rensar mitt rum (fortfarande inte klar), så hittar jag de mest sjuka sakerna som jag har samlat på mig under åren - vissa mer klockrena än andra, som t.ex en mood ring! Ni vet en sådan där som skiftar färg beroende på vilket humör du är på. Så nitti! Jarå, den pryder nu mitt finger.
Idag har jag hållt en stadig blå nyans; alltså har jag varit "relaxed, at ease, calm och lovable". Det gillar vi.

Förövrigt så känns det äntligen som att saker börjar falla på plats. Men jag vågar inte skrika ut min lycka, förrän papprena är påskrivna... Sen när det är kirrat, börjar en ny jakt. Nu när hösten är här, vill jag gärna att min ring ska bli mörkblå-lila.

Jag ska även försöka åka till London inom en snar framtid. Nästa vecka?

3 comments:

Anonymous said...

glad for jobbet for din skull alltsa presch! (:

vilken kansla var amber?

Anonymous said...

"A little nervous or anxious, Uncertain"

Anonymous said...

ja, va kul med jobbet, nu kommer ju du bli mästaren på att göra kaffegrejjer ( cafe oulait, latte ) :)