Sunday, October 14, 2007

If you're a bird, I'm a bird.

Gårdagen slutade med ett oväntat, rätt hysteriskt samtal från Alex - som resulterade i en filmkväll hos Victor. Vi såg på underbara The Notebook, som jag absolut älskar och någon sketen film med en ung Julia Roberts. Ja, jag satt och hulkade och blev alldeles varm i hjärtat - som alltid när jag ser den förstnämnda. Jag vill finna mig själv en egen Noah! Så är det bara. Låt mig leva i min fantasi.

Idag har jag fikat med min underbara ros. Med Toni Braxton i bakgrunden, klunkade vi te och pratade på i timmar. Underbar start på dagen.
Juste, vi lämnade även tillbaka min freaking klädställning. Jag vägrade känna mig besegrad, så nu i veckan ska jag bege mig tillbaka till Ikea! Juthan, du förstår ju att du ska följa med.

Nu ikväll har jag varit hos Tess och snackat Madrid. Det finns inte så mycket mer vi kan göra, förutom att vänta och se vad som händer på lägenhetsfronten och spara cash. Vi tittade även på Det Stora Blå, som även den är en underbar film. Vacker.

3 comments:

Anonymous said...

Haha det var en av de roligare samtalen jag vart med om alltså. Jag hade väl en sådär 20 sekunder på mig att välja avfart, antingen direkt till Victor eller hämta dig. Därav de något stressade samtalet som krävde raka besked snabbt. Behöver jag nämna att jag fult gena över spärrlinjer större än Medborgarplatsen när du väl bestämt dig? Rena rama kidnappningen ;)

Anonymous said...

Asså min syrra och mamma är också besatt av the Notebook, när jag somnade senast hon och mamma ville kolla på den fick jag fjärren i huvudet och två ilskna blickar så det va ju bara att försöka hålla sig vaken, med tanke på att det tydligen va dödsstraff på att somnaa igen.

Anonymous said...

erik, säg inte att du somnade när du såg the notebook?! du förtjänade fjärren i huvudet! haha