Monday, October 15, 2007

Håhåjaja

Sedan imorse har jag kämpat och slitit med att rensa mitt rum. Tre fyllda säckar har blivit släpade till grovsoprummet och jag tror banne mig att det kommer bli ytterligare en, innan jag är helt klar. Mansmusklerna användes när skrivbordet flyttades och jag skämtar inte; även mansvrål och stön. Grannarna blev typ rädda.
Just nu tycker jag att det var bättre innan, men när den nya(!) klädställningen kommer på plats och de små detaljerna fixas - så blir det nog bättre såhär. Vägrar ta att jag har gjort allt i onödan!

2 comments:

Anonymous said...

Försvann den sunkiga mattan som du klagade över också? :P

Anonymous said...

Tjo laste just igenom de blogg-inlagg jag missat.. Heta glasogon!! :D o nice med en ny kladstallning.. jag o Hedda var pa Ikea London style haromdan :) Fast Sveriges ar mysigare!