Monday, October 29, 2007

That's what friends are for

Jag firade tolvslaget i London, och när jag kom hem väntade mer firande.
Jag blir rörd av gulligheten. Det ringer på min dörr och där står min älskade ros, Edwin, Eric, Victor och Alex - redo med matkassarna! Paella stod på menyn. "Vi tänkte på spanskt tema, eftersom att du åker". En tår. Cathy och Juthan kom även och gjorde oss sällskap. Det var verkligen team-work i köket och resultatet blev sjukt gott! Efter maten när de flesta började känna sig lite på lyset, delade vi upp oss i lag för att sedan köra singstar. Klockren party-starter! Soulhänderna och divafasonerna kom fram. Nicole kom senare och fullbordade tjejlaget, som ägde. In your face boys.

När tiden började rinna iväg, drog vi iväg till Soundclash. Där möttes vi av ett rökfyllt rum och "my humps". Vi stannade i 30 minuter. Inte okej någonstans. Efter det drog vi till Soft. Kvällen blev galet lyckad! Mellie kom och glänste med sin närvaro och alla var on fire på dansgolvet!

Firandet av min dag blev så mycket bättre än förväntat. Tack så hjärtligt för allt - maten, presenterna och sällskapet! I love you guys.
(Bilder från kvällen langas upp senare.)

En skål till de som inte kunde närvara. Vi får ta igen allt, när alla har återvänt! Tack än en gång!

1 comment:

Anonymous said...

Blev lite mycket vin där för min del alltså :P Sen var det inte riktigt några låtar som ja gilla och som jag blev tvungen o sjunga. Annars hade vi killar ägt... Depeche mode - enjoy the silence är iofs grymt bra. Galet kulkväll, kul att vi fick komma :D