Monday, October 22, 2007

At last

WOHOOO inatt åker vi till London!
Idag har jag packat, växlat shoppingpengar(!) och förberett mig inför vår vilda tripp på olika sätt, t.ex har jag promenerat med gullefjunet Juth. Papi kommer och hämtar mig och Erik klockan 02.45. Sjukt taggad!
Mitt mål är att investera ny het musik och några fräscha plagg. Drömmen är att jag finner min långa väst som jag fantiserar om och även en söt klänning. Och en kedja till mina glajjor. Och en väska. Och skor. En jacka. Äsch, drömmen är att shoppaloss helt enkelt. Oxford street here we come. Sedan ska jag försöka laga min nyfunna klocka också - som jag gillar skarpt!
Det bästa är såklart att jag får träffa Em igen. Det känns nästan overkligt. Äntligen.

På lördag kommer vi hem till svealand igen. Måtte inte planet vara försenat! Lördag lördag lördag. Lägg den dagen på minnet! Jag kommer spendera den med mina kära vänner som är hemma. Party all night long!

2 comments:

Anonymous said...

Ha det så jättekul i London nu. Nej, planet får bannemig inte bli försenat för på lördag är det röj som gäller :D

Anonymous said...

Och vi får inte glömma Tokyo Hotel singeln Mel, annars kanske du råkar illa ut! Hahaha! :D