Wednesday, October 3, 2007

Strike!

Tjejsnack, Sex and The City och kopiösa mängder Himalaya knarkades av mig och Moa igår. Ibland behöver man en sådan dag.
På kvällen - efter många om och men - åkte jag och Victor hem till Eric och kollade på film (Inside Man). Väldans trevligt! Jag fick även ett överraskande samtal från London, vilket förgyllde kvällen ännu mer. Ny deal; minst ett samtal i veckan.

Idag har jag, Juthan och hennes kompis Sandra spelat bowling. Jag vet inte riktigt vad som hände, men jag freaking ägde! Spärrarna och stikesen haglade. What the? Haha!
Noterade dock en försämring hos oss alla efter några glas cider, iallafall hos en viss J. Jarå, hon gjorde den klassiska "kasta klotet bakåt på åskadarna istället"! Jag kissade nästan på mig av skratt! Den hade lugnt platsat på AFV.



Ikväll har jag, Fabbe och Victor varit hos Edwin och kollat på Familjen Robinson. Myspys.
Nu ska jag spela lite Game Boy. Jag hittade min gamla röda häromdagen när jag rensade ett skåp. Nostalgi på högnivå!

2 comments:

Pedrito said...
This comment has been removed by the author.
Pedrito said...

haha, alltid lika roligt att lasa vad du o dina vanner har for upptag :P Later som du har det toppen dar hemma!!
....strike one...strike two... heheh!!