Friday, October 5, 2007

Cinnamon bun

Det har inte hänt så värst mycket de senaste dagarna. I onsdags gick jag och Mellie runt på stan och droppade lite CV:n och på kvällen gick jag och cathy till Baba med killarna.

Tidigt igår var jag tvungen att gå på ännu ett möte på arbetsförmedlingen. "Du Måste söka mer" men jaaaaaaa, berätta nåt nytt. Jag blir seriöst galen. Måtte det gå bra på måndag!
Efter det sprang jag till posten och direkt efter det till tandläkaren. Är det bara jag eller känns munnen helt masakerad efter ett besök där?
Jag träffade Mellie en snabbis i stan, sen åkte jag hem och gjorde mig redo för hemmakväll. Dagen till ära vräkte jag även i mig en kanelbulle.

Idag fyller min älskade ros år! GRATTIS jag ringde och sjöng en truddelutt imorse med min härliga morgonröst. Vackert.

1 comment:

Anonymous said...

fan for att jag missar baba gang pa gang. Det kommer sakert vara ohett bara for det nar jag kommer tillbaka!