Friday, October 19, 2007

Don't hate on me

Slog på idol nu och tänkte ge det en chans. Jag tycker annars bara att de första programmen med alla auditions är roligt att titta på... men men.
Först skådar jag någon som bestämmer sig för att sjunga paraply-låten, vilket var ett skrämmande val och helt oacceptabelt! Sen dock, kommer Amanda in på scenen och kör sin grej på en låt jag annars aldrig brytt mig om. Galet bra! Hon får mig att rysa. Vinner inte hon är det något fel på folket. Hon gör något ingen annan i Sverige har vågat göra och låter sig inte påverkas av idolkonceptet med pop. Tack.

Nä, nu är reklamen slut och någon dude ska sjunga Enrique. Nu byter jag kanal.

3 comments:

Anonymous said...

Jo, Amanda är solklart min favorit med. Redan vid första audition blev hon det hehe. Vad är det för fel på "Umbrella, ella ella" :P

Anonymous said...

sjunger någon den låten till mig i regn, så låter jag den bli dyngsur.

Anonymous said...

sag klippet av henne, mad zkills!