Monday, October 15, 2007

Jag vill också sväva på moln

... men när inte det är möjligt, så fungerar den här sortens musik väldigt bra som ett substitut. Sjuk känsla när en låt verkligen fångar en. Ben's Brother - Let Me Out.

"You sit and you stare and you wait and you wonder
You think maybe it’s me and I’m being a fool
You start to believe it’s a curse that you’re under
And you’re just a doll for a girl who is cruel
With a pin

So let me out or let me in
And tell me how, we can win
Cause I really wanna know now
Before I begin
To let you go, To let you go
So let me know"

Jag svävar.

4 comments:

Anonymous said...

VART E CREDDEN?!

du bara utnyttjar mig for musiken.

Anonymous said...

haha jag creddar fan dig hela tiden! alla vet att det är du som introducerar musik för mig! snap back.

Anonymous said...

haha! jag driver bara hjartesnutt. jag ar bara glad att vi har samma musiksmak! klockrent om jag far saga det sjalv, tack for att du langade latarna forresten. Pumpas 24 och visst svimmar man av a message?

Anonymous said...

svimmar.