Tuesday, October 30, 2007

I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot.

För att muntra upp mig själv efter chocken om att jag ska öppna själv och för att ignorera det faktum att jag är sjuk, begav sig jag och Juthan till okänd mark för att shoppa lite. Skärholmen Centrum. När allt är klart så blir nog stället på topp, med ett bra utbud av affärer. Självklart investerades en heldel, eftersom att vi två tillsammans alltid lyckas väcka varandras shoppingdemoner. Med mig hem hade jag en klänning, en ring, en eyeliner, en kedja till mitt ur (som jag köpte i London), ett skärp och framförallt Magnetism - min doft! Juthan lyckades typ köpa dubbelt av allt jag nämnde haha!

Nu ikväll har vi fikat på Deja Vu med Edwin och Eric. Cathy droppade förbi och även Sandra, som såg oss genom fönstret på väg hem från skolan. Rolig slump!
Efter gick jag, Cathy, Edwin och Eric hem till mig och tittade på Blades of Glory. Vissa skämt cracks me up! Jon Heder och Will Ferrell i all ära!

(rubrik: citat från blades of glory)

1 comment:

Anonymous said...

"You're fat" kommentaren ägde ju eller hur det nu var han sa det :P
Skön film :)