Wednesday, October 31, 2007

I knew the pathway like the back of my hand

Idag vaknade jag av ett sms från Juthan "Jag är uppe med tuppen. Ring mig!". Det jobbiga var dock att inte jag hade vaknat av samma tupp, utan befann mig i djup sömn. Men no hard feelings Haha

Idag har vi sprungit runt på stan och ungen shoppade loss som vanligt. Jag behärskade dock mitt behov, eftersom att jag måste tänka framåt - nästa månad. Jag är seriöst rädd över vad som kommer hända. I sista affären fann jag dock mina stövlar, som jag har letat och fantiserat om, men som jag aldrig har funnit in real life... och självklart blev jag förälskad, så det blir nog en investering inom de närmaste dagarna ändå. Kan jag bara lägga av med spenderandet? Iofs så behöver jag ett par rejäla skor i vinter, eftersom att jag säkert kommer använda skinnjackan hela tiden. Kompensation.
Efter att vi vräkt i oss mat och kollat i lite mer affärer, var det dags för mig att åka till jobbet och lära mig att stänga. Fy fan vad mycket man måste städa och fixa innan vi får gå hem. Och jag som tyckte att det var ett projekt att öppna... som jag förövrigt ska göra själv imorgon. Det går nog bra. Det måste gå bra. Annars ringer jag någon stackars vän i panik.

Kvällen ska spenderas närbäddad i min säng, iförd mjukiskläder och duntofflor. Grey's Anatomy!

No comments: