Monday, October 22, 2007

Magnetism

Nu har jag kollat på Prison Break och duschat och jag känner mig redo att lämna landet. Märkte dock att jag har utvecklat en grotesk dread i håret, vilket jag inte riktigt tycker är helt okej. Jag är en vandrande svinto liksom. Det är dags för mig att kapa.

Det här kommer låte helt sickie, men jag vill ha tillbaka min doft! Den där som representerar mig. Det var någon som märkte att jag bytte parfym (eftersom att den jag brukade använda tog slut) och då fick jag kommentaren "du luktar inte som dig själv". När jag tänker lite mer ingående på ämnet så använder man ju ofta samma slags produkter hela tiden. Shampoo för färgat hår, bodylotion, parfym och hårkrämer. Saker man alltid köper samma, eftersom att man blivit van. Tillsammans skapas en säregen doft, som vissa lär sig att känna igen. Jag vill lukta mig själv igen.

De som känner mig vet att när jag blir nervös så går min hjärna på högvarv och jag börjar prata prata prata. Jag befinner mig i det tillståndet nu (att flyga är inte det bästa jag vet), vilket resulterar i detta inlägg. Om tre timmar är papi här. Jag bör nog försöka sova ett ögonblick.

LONDON BABY!

2 comments:

Anonymous said...

have a safe trip nu! hoppas ni far det bast! Fota loss!
Karlek/ nate

Pedrito said...

haha, en dreads :P då skulle du passa perfekt in i modet här, iaf för killarna. Många har sparat en frisyr likandet; hockeyfrilla-med dreads aktigt!! Set hel mysko ut och inte alltför snyggt.
Hoppas det gått bra med din dreads :P
kram