Saturday, October 20, 2007

crash into me

Kom nyss hem från en mysig kväll med Mellie. Hon kom hit med ett leende och drog med mig ut. Vi satte oss och drack lite öl, sen gick vi till Montelius och kollade på utsikten. En perfekt oplanerad fredagskväll.

Imorgon ska jag och mor min ta trippen till Ikea och investera det sista till mitt rum! Jag vill försöka få klart allting, tills jag åker.

Sedan kan jag förövrigt meddela att hon som sjöng min hatlåt, åkte ut ur idol. Tyvärr får hon skylla sig själv.

5 comments:

Anonymous said...

i'm the king of the castle, you're the dirty rascal

Anonymous said...

wtf vad det där?

Anonymous said...

citat fran crash in to me...

det e s kul att sangaren sjunger det i slutet av sangen, helt otippat. haha

Anonymous said...

jaså ok, då förstår jag :P

Anonymous said...

paraply-ply-ply-ply.
popexpressen for life!