Sunday, October 21, 2007

Psykbryt.

Jag och mor var på Ikea igår när de öppnade och som Em en gång sa, "så känns det som att Ikea är mitt andra hem". När vi är där konstaterar vi att mitt rum är för kort för två ställningar, vilket dödade min fantasi. Men vi löste det på bästa möjliga sätt. Jag måste dock ta trippen dit igen, för att investera några fler galgar, en helfigursspegel och hylla - sådant vi inte kunde bära, eftersom vi inte har bil. Suck.

Jag skämtar inte att jag rensade, slängde garderob och byrå OCH sorterade kläder i 7 freaking timmar! Det krävdes två koppar kaffe och lugna favoriter för att hålla mig från att tuppa av. Nu har jag iaf kommit en jäkla bra bit på vägen för att vara nöjd med skiten. Även fast det inte blir exakt som jag tänkt mig.

På kvällen kom Edwin hit för en planerad filmkväll, men det slutade med att vi åkte till Alex istället och spelade "galenpanna". Sjukt kul! Kände mig dock lite underlägsen killarna (Edw, Alex, Johan och Eric). Moskva, Kermit och Pompeji är inte något som finns i min hjärna. Sen blev det absolut inte lättare av det som egentligen skulle hjälpa en, när man får en ledtråd "kör upp något i hans rumpa". Huh? Aha, det dom menade var att det var en handdocka. Erkänn att det inte bara är jag som skulle blivit nollställd. Galet långsökt.

3 comments:

Anonymous said...

Haha ja men vafan, kom inte på något bättre om Kermit som skulle vara långsökt :P
Men våra förklaringar till Moskva, Bryssel och Pompeji var ändå väldigt enkla :P

Anonymous said...

men hallå det skulle inte vara långsökt! det skulle vara en tidningsrubik, så det så! något som skulle hjälpa mig på traven.. men nej nej heh

Anonymous said...

Jaja, jag hade faktiskt jobbat 7h innan jag kom, var inte helt klar i huvudet. Märkte ju ni när ja körde hem er, körde fel, höll på missa trafikljus osv :P