Saturday, October 6, 2007

And everyone must breathe, until their dying breath

I hörlurarna har det varit mycket Regina de senaste dagarna. Jag blir som i en dvala när jag lyssnar på hennes piano och sång. Skönt att kunna tänka på annat för ett ögonblick. Jag börjar känna mig lite förvirrad igen (utan att låta som ett psykfall). Inte bra.

Gårdagen spenderades hemma med familjen. Suget efter att göra saker hela tiden, börjar avta och bli till det motsatta... varför? Aja.

Idag har jag sprungit runt på stan med Edwin. Sen kom Mellie och gjorde oss sällskap på ett café i gamla stan. Åh mina kära vänner. Mycket råd och skratt blev det. När vi hade fikat klart promenerade vi till Monteliusvägen och fortsatte våra diskussioner om tjejer vs killar.

Vad händer ikväll? Det är tal om utgång, men ärligt så vet jag inte om jag känner mig tillräckligt taggad. En filmkväll med Ben & Jerry's lockar mer. Vi får se vad som sker.

No comments: