Saturday, October 13, 2007

Don't be a stranger.

Känslorna igår var blandade. Den grekiska middagen var hur trevlig som helst och klubbandet även. Vi var redo på dansgolven - hej reggaeton och schlager hej. Trots det visste vi alla vad som väntades, vilket hängde lite i luften... iallafall från min sida. När mina ögon inte orkade hålla sig uppe längre och mina fötter höll på att ta död på mig, var det dags... usch, Morgan jag tycker det är så tråkigt att du ska flytta! Den här sommaren har verkligen varit vår. "popexpressen, spice girls, grönan crew" Jag gillar verkligen dig och jag kommer sakna dig! Ha det så bra därborta i kanada!















förövrigt bär jag nu glasögon, full time... typ.

1 comment:

Anonymous said...

Kan bara hålla med, Har varit grymt kul att träffa dig Mogge. Har det så bra i Kanada nu så ses vi någon gång nästa år hehe.