Thursday, October 11, 2007

you only live once

Kvällen på Baba var riktigt het och vi tillbringade större delen på dansgolvet shakandes.

Idag mötte jag upp min tvilling i stan, för att sedan ta bussen till Ikea. Riktigt vuxna kände vi oss, när vi fyllde vår vagn med ofantligt många galgar och lådor till våra rum. Jag fick dock en stor slap in the face när jag noterar en klädställning som kostar häften av det jag pejade för min, och som dessutom är bättre! Ahhh typiskt min otur, som var till Juthans stora (skade)glädje. You gotta love her.
Jag vet inte riktigt vad som hände, med med oss hem hade vi en fylld blå påse, en papperskasse + två ovikta lådor. Våra kroppar är inte riktigt byggda för sånt, så det blev ett jäkla projekt att ta sig hem. Så värt!

Nu ikväll har jag och rätt så många andra vilda ätit indiskt och firat Edwin. Trevligt!

No comments: