Sunday, November 25, 2007

"Buisiness up front, party in the back"

Det blev en lugn kväll igår med Cathy, Edwin, Alex, Eric, Victor och Fabian.

Nostalgin har flödat de senaste dagarna och idag fortsatte det med att jag och Micha kollade på ännu en Disneyfilm - Oliver och gänget. Så söt.

Ikväll har jag, Edwin, Victor och Alex varit på Heron och bio - 1408. Filmen var till en början väldigt lovande, men eskalerade till något överdrivet tyvärr. Annars skådade vi en överviktig mullet som intensivt boxades med ett arkadspel. 5 minter senare var han aktiv på "dancing stage"spelet. Med ingen rytm i kroppen tycker jag ändå att hälften pony, hälften kort klarade sig riktigt bra. Synd bara att mästaren bredvid glänste med sin närvaro. Han var också ett skämt i sig, eftersom att grabben hade bunkrat upp med powerade och handdukar. Grovt överseriös. Anblicken av båda gjorde iallafall att jag var tvungen att bita mig i läppen många gånger, för att hindra mig själv från gapskratt.

Efter tog vi bilen till O.K och hämtade upp Eric från jobbet. Sedan åkte vi till Alex och hade det mysigt, med bra musik, tända ljus, julmust och bordspel... ett perfekt slut på lördagskvällen.

1 comment:

Anonymous said...

fy fan vad kul mel! att du har lankat till mullet inlagget! :D

risigt att 1408 inte var sa bra.. jag trodde det men icke.. for the record om du skulle fa for dig att se evan almighty, nej, nej nej! risig.

ah, jag vill ocksa vara dar med er och se alla skamt. du vet ju att jag inte kan halla mig i dom dar lagena, jisses.
23 frickin dagar kvar! <3