Thursday, November 15, 2007

Come back and Stay

Trots att jag inte hade en droppe alkohol i mig, luktade jag som en alkis. Kvällen på Baba var väldigt trevlig och blöt (efter en liten incident med en kär vän och öl). Det blev en hyfsat tidigt kväll, fast trots det så vaknade jag inte förrän klockan 14 imorse. Jag hade alltså nästa sovit i 12 seriösa timmar... men jag klagar inte.

Dagen har spenderats på stan med Mellie. Hon införskaffade sjukt snygga skor och en het jacka... Vad köpte jag? Inget. Den är kul.

Idag slog det mig hur mycket jag saknar mina girls. Det är sjukt. Det känns nästan som att en viss del av mig saknas och jag blir inte hel förrän ni har kommit hem. Okej, missförstå mig inte nu! De vänner som fortfarande är i huvudstaden förgyller min vardag och räddar mig från att gå under. Kärlek. Men aa... saknad.

2 comments:

Anonymous said...

Utan oss hade det blivit outhärdligt så tur att vi finns ;)

Natalie said...

hett att baba var hett! baba ar alltid hett, jakla stammisar jag e sa avis.

jag saknar dig ocksa sjukt mkt. jag ar heller inte hel, man kan inte oversatta klockrent, aara och alla andra pa toppiga ord som far oss att brista ut i skratt.

jag saknar dom har vardagliga sakerna som att hjula over pa bokstavligen talat 2 minuter. Alla dagliga telefonsamtal. Bara att finnas dar antar jag. Det ar tur att grabbarna tar hand om dig tills vi kommer tillbaka ;)