Saturday, November 10, 2007

touché

Ikväll har jag och pojkarna varit på Råttatouille. Jag tyckte den var både söt och rolig, så jag är inte så bitter att jag inte fick se den andra rullen (som jag btw ska se med Cathy på måndag - troligtvis). Kortfilmen innan huvudnumret var även den klockren!
Jag blev dock seriöst förbannad när vi kommer ut ur bion och skådar snö, samt möts av en kyla som inte går att beskriva med ord. Vi halvsprang till 60, för att njuta av värmen och deras teutbud. Vistelsen var inte så lång, men mysig.

Nu eskalerar snön. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag blir ledsen på riktigt. Inte kul nånstans. Imorgon ska jag införskaffa vantar och lite underkläder, så att jag blir på bättre humör. Ta mig till ett varmt land! Värm mig iallafall.

3 comments:

Anonymous said...

ah så det snöar bra hemma nu. Då får jag skicka lite sålstrålar och värme från Valencia :D

Anonymous said...

Ja asså jag trodde ju att jag drömde när jag såg snö, drog säkert upp och ner rullgardinen typ 3ggr innan jag insåg fakta. Jag hoppas inte ni såg filmen på svenska, den där råttanånting, då är det olagligt på alla sett och vis, namnet säger allt! :P

Anonymous said...

haha klart att vi inte såg den på svenska! vad tror du om mig egentligen?! ;)