Wednesday, November 7, 2007

höstmys

Hösten kan vara riktigt mysig. Träden skiftar färg, ibland tittar solen fram osv... Nu känns det som att jag missar allt, eftersom att hösten börjar bli till vinter och de flesta träden har redan tappat alla löv. Jag vill vara påpälsad, ta min take-away kaffe och promenera på djurgården. Går jag själv ska ja ha fyllt min ipod med skön, lugn musik. Går jag med någon ska skrattet eka. Det första jag ska göra när jag är helt frisk är att förverkliga mina planer, så att jag iallafall får se ett rödgult träd. Jag ser verkligen fram emot det!

2 comments:

Anonymous said...

Antligen har du borjat andra asikt om traden!
Laste igenom dina tidigare inlagg, sager som natta dar.. om det ar det aven JAG tror du pratar om. Good lord, inte vart att odsla tid pa!
Vi ser fram emot juletider tycker jag! :)

Anonymous said...

haha ja och du förstår ju att det är dig jag tänker på när jag ser träden ;)
jag saknar ord. fick nåt jävla återfall, men det är över nu.. haha men tack att ni hjälpte mig att komma på rätta fötter igen!

jag räknar dagarna till jul :) cant wait!