Sunday, November 18, 2007

so freaking bored

Det har inte hänt så mycket under helgen som gått. I fredags invigde jag och killarna Edwins flashiga tv, med en tyvärr rutten film - death proof. Bortsett från det var det så mysigt så, med musik och rumpdans.
I lördags var det egentligen planerat att jag och Eric skulle montera möbler, men planerna ändrades och vi gick på promenad istället och träffade rosen. Efter det tog mitt sociala liv den här helgen slut. Jag har spenderat resterande tid hemma, instängd på mitt rum, i mjukiskläder och gjort en mängd utbildningar på nätet (inför mitt nya jobb). För att inte dö av tristess har jag kollat på de söta filmerna "en kärleks historia", "pretty in pink" och reprisen av Greys. Lovely.

1 comment:

Anonymous said...

Blev en promenad på alla underlag hehe vilket syntes på skorna efteråt :P