Wednesday, November 7, 2007

WOHOOOO!

Min käraste P kommer hem den 17 december!!! I cant believe it. Först kunde jag inte tro det när hon skrev det till mig; "hon måste ha skrivit fel?" Men NEERÅ! Självklart tårades ögonen när jag insåg att det var sant (blödig som man är).
Jag trodde inte vi skulle ses förrän i sommar. Bästa överraskningen!

Självklart är jag överlycklig att även Em och Janne kommer hem runt det datumet också, men det var jag beredd och inställd på! Att Nate kommer hem är sjukt otippat. Nu räknar jag dagarna!

2 comments:

Anonymous said...

ja alltsa jag kunde inte motsta att aka hem! och flyget tar bara 13 timmar hem! jag kommer typ sitta och vara helt angslig pa planet.

jag kan knappt vanta. vi har sa mkt att ta igen. och jag ska se till att fota loss sa jag kan visa alla skamt.

bara 40 dar kvar nu!

Anonymous said...

woho, va kul natta:D måste ses då:)